Michael Kors – značka desetiletí?

Jistě jste si všimli, že produkty od značky Michael Kors se to všude jen hemží. Ulice zaplavují oblečení a doplňky, jejichž majitelky je s hrdostí vystavují. Dokonce jsem v časopise viděla titulek s názvem ,,Je překorsováno?‘‘. Jak to, že se hlavně kabelky tak rozšířily? Co vzbudilo v lidech zájem alespoň jednu mít?

19760_800x600Ještě před velkým vzrostem poptávky po kabelkách byla vytvořena reklamami podpořená řada, která se líbila každému. Originální, ale prostý design, který se hodil ke všemu. Jelikož se najednou zvedla vlna lidí, kteří chtěli takovou nádheru vlastnit, tak Michael Kors jim vyšel vstříc a přišel na trh s další, velmi podobnou nebo jen jinak barevnou edicí. To byl bod pro ,,kopírovače‘‘ kabelek a na trh se postupně dostávaly i padělky. Zájem vzrostl i o ně, jelikož logem ,,MK‘‘ se chtěli pyšnit i lidé, kteří nemají tak velké finanční prostředky, aby nakupovali drahé značky. Kabelky totiž pronikly třeba i mezi velmi mladé vrstvy, do středních škol určitě. Pokud slečna při sobě neměla takovou kabelku, byla jednoduše ,,out‘‘.

129206_800x600Postupně přicházely další a další modely, ale celým světem stejně létaly jen určité druhy. Jak to, že nebyl zájem o jiné? Vždyť každý máme jiný vkus nebo ne? Na tuto otázku přichází snadná odpověď. Každý chtěl totiž úplně tu stejnou kabelku. Jednalo se o poměrně dobré kopie, ale také jak už bylo řečeno, velký zájem byl i o ty pravé a jelikož na trhu vznikala obrovská zdánlivá poptávka po produktech, tak značka vydala a navrhla neuvěřitelné množství kousků. Michael Kors rozšířil svou nabídku oproti minulým létům až o 65%. Jenže odhadovaný počet budoucích majitelů originálních kousků byl hodně zveličen, a tak ty starší série byly stále ve velkém množství posílány do outletů. A to byla bezvadná šance pro ty, kteří nechtěli kupovat produkt za plnou cenu, ale ani padělek. Mnoho lidí, hlavně tedy žen, začalo objíždět outlety po celém světě. Jenže i na outlety bylo kabelek mnoho. Aby se tyto ,,drahokamy‘‘ prodaly, tak docházelo a ještě teď dochází k jejich zlevňování. Ještě dnes si můžeme za velmi přijatelnou cenu, například z USA, pořídit originální, ale třeba dva roky starou kabelku.

Tak vlastně vznikla éra kabelek, bez kterých skoro žádná žena nemůže dnes žít. Mezi ty nejprodávanější kabelky patří takzvané Jet Sety a Selmy. A přestože černá barva je univerzální a hodí se ke všemu, tak těmi nejprodávanějšími kabelkami Michaela Korse jsou hnědé. Někde se dočtete názory, že zájem již klesá, avšak jinde zase to, že žen s těmito kabelkami stále přibývá. Nyní už musíte popřemýšlet sami, jak dlouho budou tyto kabelky číslo jedna a jak to s nimi půjde dál. Vlastníte taky poklad jménem Michael Kors?

Kabelky Michael Kors najdete zde.

logo-300x61

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*